Aldis Şirketler Grubu Politikaları

Aldis Kalite Politikası

Müşteri odaklı ve sektöründe model bir şirket olma vizyonumuz doğrultusunda;
- Aldis tarafından ve Aldis adına yürütülen tüm faaliyetlerde, müşterilerimize kesintisiz, kaliteli, güvenli, güvenilir ve sürdürülebilir hizmet sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmayı,
- Süreçlerimizdeki verimliliği çalışanlarımızla iş birliği içerisinde artırarak tüm faaliyet sonuçlarımızı sürekli iyileştirmeyi,
- Yürüttüğümüz faaliyetlerimizde; yasa, yönetmelik ve standartlara uymayı,
- Çalışanlarımızı teknik ve davranışsal yetkinliklerini artırıcı faaliyetlerle sürekli geliştirmeyi, taahhüt ederiz.


Aldis Müşteri Memnuniyeti Politikası

Müşterilerimizin beklentilerini güvenilir, açık, çevik ve müşteri memnuniyeti yaratacak şekilde karşılamayı taahhüt ederiz.

Bildirimlerimizi sonuçlandırırken, mevzuatlara uyum içerisinde davranırız. Müşteri beklentilerini karşılarken, deneyimlerimizi süreçlere aktarır ve çalışanlarımızın katılımını sağlayarak ilerleriz.
Müşteri geri bildirimlerini kaliteli hizmet verebilme anlayışı ile tarafsız, dikkatli detaylı bir şekilde analiz ederek çözüm sunarız. Üretilen çözümler, iyileştirme faaliyetleri için süreçlerimize temel oluşturur.
Süreçlerimizin ve alınan aksiyonların etkinliğini, verimliliğini sürekli takip eder, iyileştirilmesi ve geliştirilmesini sağlarız.


Aldis Çevre Politikası

Çevre Politikamızın özünde "insana ve yaşadığı çevreye saygı" bulunmaktadır. Amacımız kaliteli ve sürekli hizmet ile müşteri memnuniyetini sağlarken çevresel kirlenmeyi önlemektir.

Bu amaç doğrultusunda Aldis tarafından ve Aldis adına yürütülen tüm faaliyetlerimizde;
- Çevre ile ilgili uymakla yükümlü olduğumuz tüm mevzuatlara ve imza attığımız tüm gerekliliklere uygun şekilde faaliyet göstermeyi,
- Faaliyetlerimiz sonucu oluşan atıklarımızı azaltmayı, mümkün olmayan durumlarda ise atıklarımızın doğaya zarar vermeyecek şekilde bertarafını sağlayarak doğal kaynakları korumayı,
- Mevcut varlıklarımızda yapılacak değişikliklerde veya yeni yatırımların planlanmasında çevre faktörünü göz önünde bulundurmayı,
- Çevre bilincini arttırmak için çalışanlarımıza, şirket adına çalışanlara eğitimler vermeyi, paydaşlarımızla iletişim kurmayı, çevre ile ilgili iyi uygulamaları paylaşmayı ve yaygınlaştırmayı,
- Faaliyetlerimiz esnasında ortaya çıkabilecek çevre etki ve boyutlarını belirleyip kaynağında önlem almayı,
- Çevre için amaç ve hedefler koyarak, performansımızı değerlendirmeyi, sürekli iyileştirmeyi ve geliştirmeyi taahhüt ederiz.



Aldis İletişim Politikası

Aldis Müşteri İletişim Hizmetleri için;
- Müşteri memnuniyetini odağına alarak, müşteri deneyimlerinden öğrendikleri ile süreçlerini izlemek, geliştirmek ve iyileştirmek,
- Hizmet kalitesini arttırıcı faaliyetleri gerçekleştirirken; tüm kanallardan gelen bildirimler için şeffaf, eşit ve güvenilir bir ortam yaratmak,
- Müşteri iletişiminde değer katan çalışan yaklaşımının sürdürülebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak,
- Müşteriye zamanında ve doğru bilgi ile geri dönüş sağlamak,

model şirket olma vizyonu ışığında müşteri iletişim politikası olarak belirlenmiştir. Faaliyet alanımızdaki sorumluluklarımızı kaliteli, çevik ve güvenilir bir şekilde mevzuata uygun olarak yerine getireceğimizi taahhüt ederiz.

Aldis, belirlenen yönetim strateji ve politikası doğrultusunda, teknolojik altyapısı, müşteri odaklı süreçleri ve gelişimi hedefleyen çalışanları ile müşteri memnuniyetini sürekli iyileşmeyi amaçlamaktadır.



Aldis İSG Politikası

Aldis' de iş güvenliği kültürünün sürdürülebilir ve nitelikli gelişimi için İSG ilkelerine uymak ve insan kaynağımızı korumak öncelikli görevimizdir.

Bu doğrultuda;
- Aldis olarak, hizmetlerimize sürdürülebilir erişimi sağlamanın yolunun güvenli ortamlar yaratmaktan geçtiğine inanır, bu amacı gerçekleştirmek için İSG mevzuatı ve imza attığımız tüm gerekleri yerine getiririz.
-Çalışanlarımız, yüklenicilerimiz, müşterilerimiz ve varlıklarımızla etkileşimi olan tüm paydaşlarımızın maruz kaldığı İSG risklerini değerlendiririz. Risk kontrol önlemlerini hayata geçirirken, proaktif bir yaklaşımla tehlikeleri kaynağında yok eder, iş kazaları ve meslek hastalıklarını önlemeyi hedefleriz.
- Kurduğumuz İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi'ni uygular, İSG performansımızı periyodik gözden geçirmelerle izleriz. Performans izleme sonuçlarımıza göre gelişim alanlarımızı belirler, uyguladığımız gelişim planlarıyla kurumsal İSG performansımızın sürekli iyileşmesini güvence altına alırız.
- Bu politikadaki prensiplere uygun çalışılmasını sağlamak üzere çalışanlarımızın ve şirket adına çalışanların İSG bilincini artırmayı ve paydaşlarımızla iletişim kurmayı görevimiz kabul ederiz.
- Faaliyet alanımız içerisindeki çalışma ortamlarının tehlike, risk ve fırsatları da göz önünde bulundurarak, çalışanlarımızın yaralanmasını ve sağlığının bozulmasını engellemek amacıyla güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarını oluştururuz.
- Çalışanların İSG yönetim sisteminin tüm aşamalarında aktif katılımlarını ve gerekli tüm hususlarda kendilerine danışılmasını sağlarız.
- Tüm maddelerin uygulanmasını taahhüt ederiz.


Aldis Bilgi Güvenliği Politikası

Aldis; paydaşlarına mümkün olan en yüksek değeri sağlayabilmek için tüm iş süreçlerinin ve kurumsal operasyonlarının güvenliğinin sağlanmasına azami önemi vermektedir.

Bu bağlamda; hedef kitlesine ve tüm taraflara oluşturulan katma değeri sürekli arttırmak ve sektöründe teknolojik gelişmeleri takip ederek, ilke edinilen kaliteli hizmet anlayışını, tüketici memnuniyetini ön planda tutarak yasal düzenleyici otoritelerin düzenlemeleri çerçevesinde hizmetlerinin etkin güvenli ve kesintisiz şekilde yürütülmesini tehdit edebilecek riskleri erken tespit etmek ve gereken bilgi güvenliği planlamalarını yaparak önlem almak hedefindedir. Bilgi güvenliğini sağlamak amacıyla kendi kurumsal işleyişini düzenleyici prensipler oluşturur. Bilgi Güvenliği Yönetmeliğinin belirlenmesi, güvenlik rollerinin tanımlanması ve ilgili tüm güncellemelerin yapılması Üst Yönetim'in desteği ve tüm birimlerin koordinasyonuyla gerçekleştirilir. Gerekli durumlarda iç ve dış uzmanların görüşüne başvurabilir.

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi' nin amacı; hizmet güvenliği ve kalitesinden, yasa ve yönetmeliklere uyumluluktan, şirketin kurumsal itibarından ve sosyal sorumluluk bilincinden, insan hayatına verilen öncelik ve değerden, çevre duyarlılığından taviz vermeksizin:

• Bilgi güvenliği yönetim sisteminin etkin derecede sürdürülebilmesi amacıyla gerekli profesyonel yetkinliklerin artırılmasını sağlamak,
• Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS)’ni uluslararası olarak kabul edilmiş olan ISO27001:2013 standardı doğrultusunda planlamak, gerçekleştirmek ve geliştirmek,
• Bilgi güvenliği yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
• İş süreçlerinin BGYS'ye uyumlu halde sürdürülmesini temin etmek,
• Bilgi güvenliği risklerini yönetmek için riskleri değerlendirme, risk analizi ve risk işleme çalışmaları gerçekleştirmek, gerekli tedbirleri geliştirmek ve olası riskleri önlemek için çalışmalar yapmak,
• Yönetim tarafından periyodik olarak gözden geçirilmiş ve onaylanmış, ölçülebilir bilgi güvenliği hedeflerini belirlemek,
• Kritik iş süreçlerinde yaşanabilecek kesintilerin önüne geçmek, geçilemediği durumda hedeflenen kurtarma süresi içerisinde tekrar çalışabilir hale gelmek,
• Veri gizliliğini sağlamaktır.


Aldis Fırsat Eşitliği Politikası

Tüm insan kaynakları politika ve süreçlerimizi, bu temel prensipleri esas alarak uygularız.
- Karşılıklı güven ve saygının hakim olduğu, farklılığın zenginliğe dönüştüğü bir ortam yaratarak, tüm süreçlerimizde yaş, cinsiyet, din, dil, ırk, etnik köken, cinsel yönelim, medeni durum, engellilik hali, hamilelik ve benzer konularda ayrımcılık yapmadan eşit ve adil davranırız.
- Her türlü tacize karşı durur ve asla taviz vermeyiz.